VINOLINA

6 saker jag gillar/inte gillar.

Publicerad 2015-05-18 14:22:00 i Allmänt,

Här är en liten snabb lista på vad jag gillar och vad jag inte gillar/ stör mig på.

Saker jag gillar.
1. Magrutor.
2. Brun hud.
3. Träna.
4. Sova.
5. Nyttig mat.
6. Kladdkaka.


Saker jag inte gillar/ stör mig på.
1. Irriterande ljud. Tex snoriga näsor.
2. Torr hud.
3. Korkade människor.
4.Konserveringsmedel/färgämnen/ såntskit. Det ska va äkta liksom. 
5. Kladdiga händer. Är jag kladdig måste jag gå och tvätta mig på en gång.
6. Kaxiga ungar.

Sådär! Nu vet ni lite mer om mig. Ska försöka att göra sånt här oftare för att det är roligare att läsa. Ha det så bra! 

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa aka Vinolina.

Tjej från stockholm på 14 år. Gillar mode och smink, kost hälsa och träning. Hoppas ni gillar mig och min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela