VINOLINA

Feber is in the house.

Publicerad 2015-05-18 11:20:16 i Allmänt,

Japp, feber var det här ja. 

Sov ju hos vicki inatt och imorse så vaknade jag med feber. Lovely. Självfallet är jag inte i skolan utan jag är på väg hem. Rakel som är vickis mamma skulle på en intervju i Åkersberga och efter intervjun så ska hon skjutsa hem mig. Så det var ju snällt. Jag vill bara lägga mig i sängen och kolla på min serie. Nu. 
 
 
Ska försöka hitta på nåhot kul här på bloggen för just nu liknar det bara en dagbok och det är ju skit tråkigt tycker jag. Ha det!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa aka Vinolina.

Tjej från stockholm på 14 år. Gillar mode och smink, kost hälsa och träning. Hoppas ni gillar mig och min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela