VINOLINA

Godmorgon!

Publicerad 2015-05-22 08:07:41 i Allmänt,

 
Godmorgon, nu sitter jag på bussen på väg till skolan.
 

Jag var så himlandets igår så jag skippade cheerleading och åkte hem och gick och la mig istället. Det var skönt men jag är fortfarande trött idag plus att jag fortfarande är förkyld så det suger ju.
Idag är det fredag iallafall så det är najs. Ska åka till Ida efter skolan idag och sen i morgonbitti ska vi åka till Nyköping för att Ida ska tävla RM i cheerleading. Så taggad. Ska eventuellt köpa skor om det finns. Det är ett par speciella skor som man har när man tränar och tävlar cheerleading. Sen så ska jag nog ockap köpa en cheer-bow som är en rosett som man har i håret. Nej, ni får ha det så bra!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa aka Vinolina.

Tjej från stockholm på 14 år. Gillar mode och smink, kost hälsa och träning. Hoppas ni gillar mig och min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela