VINOLINA

Godmorgon!

Publicerad 2015-05-23 10:00:44 i Allmänt,

Jag vaknade klockan 5:00 och gick upp 20 över.
 
Bara för att jag, Ida och hennes familj skulle åka till Nyköping. Så vi åkte klockan 6-6,30 ca och vi har nu varit i Nyköping ett tag och Ida är med hennes lag i sporthallen och vi andra sitter och väntar på att stadium outlet ska öppna. Det öppnar 10. Invigningen till RM börjar klockan 11.
 
Kommer ni ihåg bootcut jeansen jag köpte på Gina Tricot i Täby? Dom har jag iallafall lämnat tillbaka och sen testade jag ett par jeansfärgade bottcut på JC och sen så åkte jag hem och beställde ett par svarta istället och båda två var från Crocker. Så nu har jag svarta bootcut jeans. Älskar dom! Enda nackdelen är att dom drar åt sig fluff och hår och sånt. Lite jobbigt. Men ni ska vi gå in på stadium och kolla lite. Ha det!
XOXO
 
 
Kolla vad fina byxor!
Kolla vad fina flätor Ida R gjorde på mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa aka Vinolina.

Tjej från stockholm på 14 år. Gillar mode och smink, kost hälsa och träning. Hoppas ni gillar mig och min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela