VINOLINA

Hallojsan!

Publicerad 2015-05-24 11:29:21 i Allmänt,

Har så tråkigt och är trött så har legat och kollat youtube i 1h nu.
 
Snart ska jag hoppa in i duschen men jag är trött lite hängig liksom och så är jag förkyld. Igen. jag blir ju aldrig frisk. Har nog varit sjuk i flera månader nu. Gud vad kul.
 
Idag är det ingen träning för att mina tränare och deras lag ska tävla SM i Nyköping. Hoppas verkligen dom vinner. Dom har så bra koreografi och så fina och svåra bygg. Så heja Navy! 
Eftersom att det inte är träning idag så vet jag faktisk inte va jag ska göra. Kanske åka till Åkersberga. Ska väl vara med Linus och hans kompis förmodligen. undra om Vicki kan komma. Har inte träffat henne på länge faktiskt. Nej okej nu måste jag duscha verkligen... Ha det!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa aka Vinolina.

Tjej från stockholm på 14 år. Gillar mode och smink, kost hälsa och träning. Hoppas ni gillar mig och min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela