VINOLINA

Houston...

Publicerad 2015-05-20 17:10:56 i Allmänt,

...We got a problem.
 
Hejsan allihopa! Jag har ett problem och det är att jag inte vet vad jag ska ha på mig på skolavslutningen :( Vettefan alltså. Jag hittar aldrig nånting fint att ha på mig. ALDRIG. Hatar det. Ja så det suger ju lite faktiskt. Jag får leta vidare och hoppas på det bästa. Tänkte fråga Vicki ifall hon har något fint. Så vi får la se. 
Jag har ca 3 veckor kvar innan sommarlov och det är så jäkla skönt för att jag är så skoltrött...
Det är väl typ alla men ändå. Har inte så mycket mer att skriva så det var typ allt. Ha det så bra! 
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa aka Vinolina.

Tjej från stockholm på 14 år. Gillar mode och smink, kost hälsa och träning. Hoppas ni gillar mig och min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela