VINOLINA

Idis behöver en router och jag behöver en telefon.

Publicerad 2015-05-16 13:07:28 i Allmänt,

Efter Täby så åkte jag hem till Ida och sov över där. Utan någon packning alls.

Så jaa jag åkte hem till Ida igår klockan 16 ca och sen så gjorde vi inte så mycket där utan flummade mest. På kvällen så var vi ännu flummigare pga trötthet. Vi åt upp en halvmelon med hjälp utav skedar och vi var såååå flummiga och skrattade åt varenda liten sak. Det var så kuul! 
Sen så gick vi och la oss på soffan och jag var så trött så jag somnade på en gång, haha.
På morgonen låg vi och glodde på youtube trots det a!fina vädret. Sen åt vi frukost, tog på oss kläder och Ida duschade medans jag sminkade mig och sen så sminkade hon sig sen åt vi lunch sen skjutsade hon hem mig medans hon skulle åka till träningen. Det var det. Nu ligger jag och äter skittles i sängen och kollar facebook. Ni får ha det så bra!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa aka Vinolina.

Tjej från stockholm på 14 år. Gillar mode och smink, kost hälsa och träning. Hoppas ni gillar mig och min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela