VINOLINA

Jag tror jag är i Vallentuna.

Publicerad 2015-05-14 19:50:24 i Allmänt,

Jag och pappa är hos hans flickvän som jag tror bor i Vallentuna.
 
Vi åkte hit ungefär vid lunch tiden och när vi kom hit gick vi in till hennes lägenhet och lämnade våra saker sedan gick vi ut och letade efter dom eftersom dom inte var i lägenheten, efter en stund hittade vi dom i en lekpark.
Efter vi hade lekt lite så gick vi hem till lägenheten för att laga mat. Vi skulle äta torskrygg, potatismos och blomkål meeeen vi åkte till en pizzeria i närheten istället för att vi var så sugna. Haha. Jag åt en Capriccosa bara för att jag inte kunde bestämma mig för något annat. Som vanligt...
Efter det så åkte vi tillbaka till lägenheten och jag hoppade in i duschen och nu sitter jag här. Det var min dag. Kul.
Imorgon ska jag åka till Täby C igen ör att lämna tillbaka mina jeans som jag köpte förra veckan och sen ska jag köpa nya svarta från JC istället. Nu ska jag mysa med Elias som är Therese son (Pappas flickvän) Ha det så bra!
XOXO
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa aka Vinolina.

Tjej från stockholm på 14 år. Gillar mode och smink, kost hälsa och träning. Hoppas ni gillar mig och min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela