VINOLINA

Maxad dag i Nyköping.

Publicerad 2015-05-23 20:53:43 i Allmänt,

 
Kom hem från Nyköping för ett tag sen.

Är super mätt och trött plus att jag luktar svett. Bästa kombon. Or naah.
 
Ja just nu så sitter jag på studsmattan efter att kört gymnastil i en kvart typ så är lite andfådd och ännu tröttare. Jag ska nog bara gå in och duscha och sen gå och lägga mig men först ska jag berätta lite om hur det var i Nyköping. 
 
Vi vi av inne på stadium outlet och lite andra affärer en stund sen så åkte vi tillbaka till sporthallen för att vara med och kolla på invigningen. Invigningen bestod mest utav att ek kille ropade upp alla lag och lagen kom ut till mattan. Tyvärr så var Ida och hela vår förening och värmde upp så dom var alltså inte med på invigningen. Sen så var det Idas lag tur och dom satte alla bygg förutom att det var lite vingligt men det gick bra utan några fall. Sen så var alla andra lag och tiden gick. Alla lag var jätte duktiga! Tillslut var det pris utdelning och Idas lag kom 5:à och vårt andra tävlande lag i föreningen kom 4:à. Bra placering ändå! 
Sen så åkte vi hem basically. Vi stannade på donken och åt lite men jag åt så mycket lunch så jag åt bara en cheese. Och nu ligger jag i sängen och ska snart hoppa in i duschen för en snabb dusch. Skönt! Nej nu är det nog. Godnatt! 
XOXO
Min pizza lunch! 
 
Bilden tagen igår kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa aka Vinolina.

Tjej från stockholm på 14 år. Gillar mode och smink, kost hälsa och träning. Hoppas ni gillar mig och min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela