VINOLINA

Min och Vickis dag. (:

Publicerad 2015-05-17 17:35:41 i Allmänt,

Hade världens jobbigaste träning.

Hela dagen började med att Vicki kom hit till Mig klockan 6,30 på morgonen och då var ju inte jag vaken så hon satt ute och väntade på att nån skulle öppna. Och tur är ju att farmor alltid går upp så tidigt så hon släppte in Vicki och hon kom och la sig hos mig i min säng.
Jag fortsatte att sova men Vicki kollade på youtube för hon kunde inte somna. Efter det så åt vi frukost och sen så kollade vi på desperate housewives och sedan bar det av till träningen. Vi hade fys först och den var så jobbig och jag trodde att jag skulle spy/svimma. Usch. Men sen hade vi bara gymnastik för att vi snart har try out för att se om man kan hamna i ett annat lag. Så det ska bli spännande. Jag satte nästan en handvolt idag så jag känner mig väl lite nöjd över dä. När vi kom hem har vi typ bara ätit lite och duschat. Nu ska vi snart äta middag Och sen ska jag packa för att jag ska sova hos Vicki inatt. 
 
Nu har Vicki somnat och ligger och snarkar bredvid mig i sängen. Haha, sööt. Ha det så bra!
XOXO
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa aka Vinolina.

Tjej från stockholm på 14 år. Gillar mode och smink, kost hälsa och träning. Hoppas ni gillar mig och min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela