VINOLINA

Skola imorgon.

Publicerad 2015-05-19 18:23:25 i Allmänt,

Japp, ska försöka gå till skolan imorgon.

Felicia en utav mina vänner fyller år så då ska vi fira henne i skolan. Det ska bli kuligt. Jag ska ge henne en burk, den är jättefin och den kommer från Lagerhaus. Har fortfarnade inte lärt mig att länka men den hette iallafall Mormor stor,superfin. Sen har jag miljoner utav prover från olika märken och butiker och tänkte ge henne dom. Hoppas hon blir glad! Burken ska Ida fylla upp med kakor som hon har bakat för Felicia älskar kakor. Så burken är fån oss båda.
Idag ska jag försöka att gå och lägga mig tidigare så att jag orkar att gå upp imorgon. Men nu ska jag kolla ett avsnitt Desperate Housewives och sen ska jag måla mina naglar glittriga. Godnatt!
XOXO
Gammal bild då jag hade lila dipdye och låg i ett badkar på min mammas jobb. Ska färga hela håret lila snart. Spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa aka Vinolina.

Tjej från stockholm på 14 år. Gillar mode och smink, kost hälsa och träning. Hoppas ni gillar mig och min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela