VINOLINA

Skola skola skola.

Publicerad 2015-05-20 07:41:53 i Allmänt,

Nu sitter jag på bussen på väg till skolan.

Är så taggad på skola vara för att Felicia fyller år och vi har värsta planen. När jag gick upp idag var jag ganska pigg men ändå väldigt trött eftersom att jag inte fått sova så mycket pga att det var så jävla varmt och att jag var van att gå och lägga mig så sent, jag somnade runt klockan 24 :( Men jag hann allting jag behövde göra i tid. Så pass att jag hade 10 min över även fast jag vaknade sent. Så det var ju bra! Nu ska jag åka buss, så tråkigt! Ska nog kika med Melina och Ida och planera mera. Ha det!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa aka Vinolina.

Tjej från stockholm på 14 år. Gillar mode och smink, kost hälsa och träning. Hoppas ni gillar mig och min blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela